15 februari 2011

don't tell me love is something you won't try again, that's just not true.

kom precis hem från skolan för ett tag sedan, prov sista lektionen i samhäll, inte min starkaste sida men vad gör de om tusen år som sagt. nu sitter jag här som vanligt framför dumburken och inte gör ett skit, inge plugg eller något, hur skönt låter inte de då? funkar alldeles utmärkt för mig faktiskt. pappa kilade precis till brandkåren så nu är jag själv hemma ett tag, får se hur kvällen slutar jag har ju faktiskt sovis imorgon. nu ska jag ta tag i mitt så kallade "liv" och fortsätta chilla, de som jag är allra bäst på! tipsar om låten " i won't give up" av jana kramer, som sandros tipsade om i skolan, eftersom vi har samma smak så vet hon precis hur jag skulle reagera på denna låt, som sagt, ta tid och lyssna! ih nu ska jag göra något annat. vi hörs you guys!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv